måndag 20 september 2010

Summering av dagen

Blev en helt ok dag, ingen träning dock men ska ha måndag och fredag som vilo dag då jag ju tänker träna 90-120 min/dag resterande dagar. Lät som en bra ide och låta kroppen vila som när C ändå lade in sin åsikt i frågan. Sen blev det väl lite töntigt då jag vilar innan jag ens hunnit börja träna men men det blir så ibland.

Vart ute och gått en sväng i regnvädret, 30 min när vi ändå skulle handla och hämta ut ungarnas overaller. Inget kul alls måste jag ju påpeka, helvete vad kallt och blött det var.
Men idag fick vi ett badkar insatt så det har jag precis invigt, härligt som tusan! Skönt när man är kall och frusen såhär på hösten.

Middag: 30% = 549 kcal


0.5 portion Orientalisk gryta 152 kcal

88.0 gram Ris kokt med salt 102 kcal

= 254 kcal

Dina kalorier idag


Mat: 993 kcal

Motion: -72 kcal

Summa: 921 kcal

Hmm, ja maten kunde ju vart mer men hade inte så jättemycket aptit idag. Bättre imorgon då jag ska träna hoppas jag. Dessutom ska jag baka brödet alldeles strax så jag har det imorgon, tar ju bara ca 1 timme att göra men det är kanske dags att börja nu iofs innan det blir för sent.
Köpte hem en lunch soppa från VV också som jag ska ha imorgon, istället för trist bröd. Just lunch är ett problem för mig, vet aldrig vad jag ska käka men den soppan stod och lockade i affären så jag vart tvungen att testa!

Träning för veckan blir då såhär;

Måndag: Vila
Tisdag: Minst 90 min step-up
Onsdag: Minst 90 min step-up+20-30 min promenad
Torsdag: Minst 90 min step-up+minst 5 min orbitrek
Fredag: Vila
Lördag: Minst 90 min step-up+minst 5 min orbitrek+30 min promenad
Söndag: Minst 90 min step-up+minst 5 min orbitrek+20-30 min promenad

Nä, nu blir det brödbak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar