tisdag 21 september 2010

21/9

Ny dag då, började morgonen bättre än igår när det gäller frukosten, nyttigare bröd så det känns bra! Planerat ätandet för hela dagen och hoppas det ska hjälpa mot sötsuget som just nu är enormt... men det är bara att stå ut!

Ikväll blir det träning när ungarna somnat, kommer vara själv då C är på hockey men det är lika bra det så behöver man inte känna att man är trist som tränar istället för att umgås. Inte för att han har något emot mitt tränande men ibland kan jag känna mig lite asocial när jag gör det. Men träning behövs ju så jag tror nog han står ut, hehe!
3*30 min step-up ikväll.

Frukost: 25% = 335 kcal


37.0 gram Havregryn 137 kcal

8.0 gram Socker 32 kcal

0.49 portion Bröd 119 kcal

3.0 gram Lätt & lagom 12 kcal

9.0 gram Ost 28% 32 kcal

50.0 gram Mjölk, mellan 1,5% 24 kcal
= 356 kcal
Fint väder idag, för en gångsskull så jag ska nog dra ut ungarna och gå till lekparken en stund nu innan lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar