måndag 20 september 2010

Lunch time!

Har ju inget direkt kul hemma till lunch så det blev två mackor med kaviar, inte särskilt nyttigt men men det fick gå.

Lunch: 30% = 549 kcal


69.0 gram Skogaholmslimpa 170 kcal

8.0 gram Lätt & lagom 31 kcal

18.0 gram Kaviar, rökt 69 kcal

260.0 gram Mjölk, mellan 1,5% 125 kcal

= 395 kcal

Hann sortera 50-62 kläderna iallafall, sen vill L ha mer uppmärksamhet så det var bara att ta en paus, vilket man gärna gör för den lilla gullrumpan!
Får fortsätta sen helt enkelt när båda ungarna vilar samtidigt.

Vågen var inte på min sida alls idag, vägrade funka, stod bara "Lo" hela tiden och jag hann liksom aldrig få till en vikt, sjukt störande! Men får väl leta upp min andra våg som jag kom på att jag har, mäter fett% och grejer. Dock visar den 1 kg mer än den andra vågen vilket jag inte gillar men det får gå, kör på den fr.om imorgon om jag hittar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar