tisdag 26 juni 2012

Nytt fenomen ang magen

Satt vid datorn nu och kikade ner lite på min svullna mage, dom andra graviditeterna har det inte synts ett smack när jag suttit ner, haha knappt ens som höggravid;) Men till min stora förvåning så syns det även lite när jag sitter ner denna gång, vet, det är ju som sagt bara svullnad men ett nytt fenomen för min del iallafall:)
Fast sen vägde jag mer med både F (105 kg vid inskrivning) och L (92 kg vid inskrivning) så det gör ju så klart skillnad plus att det ju är tredje barnet också.

4 kommentarer:

  1. Gör vul imorrn för du ser längre gången ut än 10veckor...eller så är det 2

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe tror du? Nje, tvillningar tror jag inte men jag är ju inte hundra på när jag blev gravid iofs men ska be om vul för en annan orsak ändå så, få se om hon går med på det.

      Radera