tisdag 5 oktober 2010

Ingen bra dag

Fy fan, idag är jag nog det tröttaste jag vart på länge. Som vanligt igår natt så vaknade L vid 2, gav honom mat och trodde att han som vanligt skulle somna snabbt igen... men nähe inte denna gång. Tog mig 2 timmar innan jag gav upp och lät honom sova oss mig då han vaknade efter typ 5 min varje gång jag lagt honom. La mig sent också, kring 23 kanske och det ångrar jag. Satt och grät inatt  bara för att jag var så trött och ville att han skulle somna, känns töntigt men eftersom jag redan är extremt trött från början så blir det ju inte bättre av noll sömn...
Hoppas kunna få vila idag men man vet aldrig om jag får båda att somna samtidigt, brukar bli att L sover först sen F. Annars får jag väl vila när C kommer hem kanske.

Så idag blir det nog inte mycket gjort, noll aptit pga tröttheten, det enda bra som kommer ur den antar jag. Ska ta mig en energidricka och sen gosa med ungarna en stund♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar