fredag 11 juni 2010

Whoppsi!

Oj, det var ett bra tag sedan jag skrev ett inlägg här nu men har fullt upp hela dagarna så jag skyller på det!;)

Händer inte så värst mycket iofs, livet rullar på som vanligt. Ungarna växer så det knakar och snart är dom väl odrägliga tonåringar, hehe.
F har precis lärt sagt sin första tvåordsmening, "Titta där", säger hon och pekar glatt på vad det nu kan vara♥
L han sitter utan stöd nu, inte långt kvar tills han inte behöver det heller, han har så bråttom:o Ålar gör han fan i mej redan också, kan ju inte lägga honom någonstanns för då är han helt plötsligt någon annanstanns inom 2 sekunder ungefär;) F hon ålade aldrig så det är kul och se faktiskt att han kan.

För min egen del kämpar jag vidare med vikten, har gått upp nu några dagar TROTS att jag skött mej hur bra som helst, jävligt irriterande! Men ger inte upp, fortsätter som vanligt och hoppas det ger med sej snart.
Tränar 5-6 dagar i veckan nu, minst 60 min på min motionscykel och när jag fyller år önskar jag mej ett månadskort på F&S, vill åt deras gym!:) Vill nämligen tona kroppen och bli en läckerbit!

Beställt lite nya kläder till mej själv också, behövs när dom jag har börjar bli förstora, kul men också dyrt. Fast vem bryr sej, vill se snygg ut och då behövs kläder till det;) Har börjat gilla kläder sen jag kommit ner till strl 38/40, finns så himla mycket mer snyggt att välja på, man skulle vara miljonär, hehe då skulle jag shoppa!!

Hmm vad händer mer... jo just det, söker jobb. Helst helg jobb, fre-sö eftersom jag är föräldrarledig övriga dagar. Söker olika, butiksbiträde, Burger King, lokalvådare, tidningsbud mm. Men om känner någon här i GBG som har något fre-sön jobb(inte svart då utan lagligt!) så är jag ev intresserad. Behöver verkligen komma ut i arbetslivet och få lite erfarenhet och dessutom träffa lite vuxna människor. Hehe man blir lätt galen av att prata bebisspråk hela dagarna.

Lovar inte att bli bättre på att uppdatera denna gång, kan ju bevisligen inte hålla det;) Men jag skriver nog ett inlägg snart... hoppas jag!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar