söndag 13 juni 2010

Magsjuka igår, bättre idag.

Igår var ingen rolig dag... Började egentligen redan på morgonen, F var lite halvjobbig vid frukost och ville knappt alls äta och samma vid lunch, åt lite yoghurt. Var mest trött och seg så hon fick vila helt enkelt.
När hon väl vaknade var hon väldigt gnällig och var inte alls med på noterna. Sambon försökte trösta henne och då kräktes hon, rakt på sambon och ner i soffan. Hon blev alldeles förtvivlad och grät(stackarn har ju aldrig kräkts eller för den delen var sjuk än). Så höll det på några gånger till under dagen och kvällen, slutade med att hon fick sova bredvid sambon då hon vaknade flera gånger i sin säng och grät. Även om hon inte spydde mådde hon säkerligen illa, stackars min lilla tjej♥

Men idag mår hon bättre, har inte så jättemycket aptit än men åt mer än igår iaf. Så det går ju framåt iaf, hoppas hon är sitt vanliga jag snart igen♥

Annars var ju gårdagen bra, bortsett från det då. Fick 500 kr av min farbror, så himla gulligt av honom. Så jag köpte lite(mer;))kläder, en top, linne, kjol, bh:ar och trosor på Ellos outlet. Behöver nytt då jag "vuxit" ur en hel del, kroppen blir ju mindre då och då;) Så nu väntar jag paket från ellos och Hm, köpte ju lite när jag fick mina skattepengar också, så nu kommer jag se läcker ut i sommar... hoppas jag!:)
Resterande pengar från skatten ska jag nog lägga på ett månadskort eller ev ca 3 mån autogiro på F&S, kom på att det kanske är smartare än månads kort. Sparar ju undan 300 kr/mån(men har dock använt dom varje månad ett tag... hehe kass man är;)) så det kan ju lika gärna gå till det, vill ju verkligen träna på gym så... Äh men va fan, bestämmer helt enkelt att det får bli så, pengarna går till F&S. Sambon får komma på nåt annat att köpa mej när jag fyller år;)
Vill komma i form innan jag fyller år ju!

Här är mina mått, som jag vill ska minska rejält med hjälp av gymmet!

Startmått+Vikt 8/6:
  • Överarmar: 36 cm
  • Underarmar: 24 cm
  • Handleder: 16,5 cm
  • Under byst: 91 cm
  • Midja: 82 cm
  • Mage: 108 cm
  • Rumpa: 104 cm
  • Lår: 57 cm
  • Vader: 39,5 cm
  • Vikt: 80 kg

Hoppas minska måtten en hel del, inga fina siffror precis...

Just ja, igår fick även lille L sin första smakis, gröt. Han gillade det sådär, men fick i sej det lilla han fick utan att kvälja t.o.m. Så så äckligt tyckte han nog inte det var. Han ska strax få lite igen, han ska bara vakna från sin vila, sover sött i min säng just nu♥

1 kommentar:

  1. Nu har jag varit inne och tittat och det verkar väldigt bra.....Tack för tipset om bloggningen. Jag kommer även att fortsätta gå in här och titta hur du har det
    Kram
    MariLou

    SvaraRadera