söndag 23 maj 2010

Härligt väder!

Ännu en solig☼ och härlig dag här i gbg, vart ute på en liten promenix med sambon och barnen, bara 2 km(har ett program på mobilen som mäter) men en liten bit iaf.
Går ju fasligt sakta när F vill gå och inte sitta vagnen, inte oss emot då det är kul att hon gillar att gå och då är det inte farten som är problemet utan det att hon gärna traskar/springer sin egen väg och inte dit vi ska, haha ja det är ju bara att springa efter;)

Bra vecka, inget godis och som sagt ok med motion. Blev inte så mycket av schemat när väl solen tittade fram nu i slutet, vill ju hellre vara ute då och gå och sen ev jogga:) Plus att jag får väl inse att det inte riktigt går att följa ett motionsprogram så bra med två småbarn, alltid är det något som kommer i vägen vissa dagar. Men låter mej inte nedslås av att jag inte tränat då jag tänkte, rörde ju på mej iaf. Får bli motion lite sporadiskt, bara det är nån form av det så!

Antal Motionskalorier v 20: 1162 st

I veckan ska jag färga håret... igen;) Var inte så längesedan jag gjorde det sist men vill ha tillbaka min naturliga hårfärg eller så när jag kan komma åtminstone, så det ska jag ta och beställa nu.

Kom och tänka på en sak också, det är nog första gången på många år som jag går i linne/topp utan något som täcker överarmarna. Har nämligen väldiga komplex för mitt "Gäddhäng" men i år har jag bestämt mej för att komma över det och hittills går det ju bra. Känns lite jobbigt fortfarande då det känns som om folk stirrar på hänget men det är ju bara nåt jag fått för mej. Nepp! Ska verkligen komma över det helt och är ju på god väg, ska inte fega ur!;)

2 kommentarer:

  1. Ohhh tack, du gör mig så glad!! :D <3

    Du förgylde just min dag tack! :)

    jag säger till när jag öppnar en studio! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har tänkt skriva till dig flera gånger att jag är så glad för din skull att det går så bra med vikten! Och linne utan tröja över, jag vet själv hur hemskt det är med stora armar så GRATTIS! Hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera