tisdag 2 mars 2010

Vill gadda mej!

Sitter och drömmer mej bort lite smått tills det är dags att tatuera sej igen. Kommer ju bli 2 st i år iaf, en med barnens namn och så en som jag och sambon ska ha istället för ringar då vi gifter oss(är inte så för ringar nån av oss nämligen, att bära dom alltså). Så vi har letat eller ja jag letade ut och han godkände en som vi båda ska ha, ska bli kul!
Sen ska jag göra en cover up nästa år på en som jag är lite missnöjd med, längtar som tusan! Älskar verkligen att tatuera mej och har en del på papper som jag vill ha på mitt skinn;) Hehe mina föräldrar blir la missnöjda och suckar när de läser detta inlägg, antitatueringar som de är. Men men tur man har egen vilja;)
Låt mej vinna en massa pengar så jag kan tatuera mej nu!!

1 kommentar:

  1. Haha, känner igen det! Både att vilja gadda massor fint och föräldrarna ;) Eller för min del är det mest pappa som är anti. Mamma gillar det ändå =)

    SvaraRadera