onsdag 3 mars 2010

Händelselös dag...

Ja idag har det verkligen inte hänt något i princip, en lugn och vanlig dag typ. Skönt med såna dagar också men idag kändes det lite trist faktiskt... Hade så gärna gått ut i fina vädret idag igen och åkt till olskroken för att kolla läget lite men har sån förbannad skoskav på ena hälen att det inte ens gick att ta på skon! Hoppas det är bättre imorgon annars får jag försöka linda in/plåstra det på nåt vis. Vill ju passa på att komma ut nu när det är så fint ute, även om det är djävulskt kallt iofs.

Ska ringa BVC imorgon, senil som man är så har jag glömt att göra det men det är nog ingen brådska så, vill ha en tid snart dock så jag vet att han växer och så som han ska. Får lägga fram nummret så jag inte glömmer imorgon också;)

Fick mina byxor och det idag också och sambon skulle hämta ut det till mej nu men glömde givetvis mitt leg här hemma så jag får det imorgon istället... suck! Hatar att behöva vänta, hehe senil karl man har... som jag typ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar