tisdag 16 mars 2010

Trött men piggare nu

Var några dagar sedan jag bloggade nu men har vart så förbannat trött så det finns inte. Men nu är jag lite piggare och gladare dessutom:)
Händer inte så jättemycket här, ungarna växer, en är väldigt gnällig och en är väldigt busig(gissa vem som är vem;)). Funderar på om L är mjölkallergiker eller nåt då han alltid gallskriker och är ledsen efter maten... Har testat minfom nu några dagar men inte nån skillnad. Nåja ska ju till bvc på fredag, tar upp att det inte blivit bättre då.
F mår bra däremot, busig liten tjeja och är så underbart söt när hon klappar sin bror på huvudet och säger "lillebjoj"♥ Syskonkärlek på hög nivå♥

Vikten går ok, väger 83,6 kg nu, igår vet jag inte vad jag vägde då jag hade en skitdag i söndags och hade ingen lust att väga mej så att säga;) Men man får skitdagar ibland så det är ok ändå tycker jag, har ju gått ner lite iaf.

I veckan funderar vi på om vi ska åka till tatueraren och beställa tid för våra "vigseltatueringar" som vi ska ha, måste ju göras snart så. Ska höra med sambon om han har lust att åka in idag eller imorgon kanske. Längtar!

Annars bara lugnt som sagt, spelar mycket FF(final fantasy) på kvällarna när barnen lagt sej, det nyaste då, till xboxen. Riktigt jävla skoj! Ett av mina nöjen här i livet, älskar den spelserien♥

2 kommentarer:

  1. Susanna Sandberg16 mars 2010 kl. 10:46

    Äsch då att han är ledsen... :( Vad ger du för ersättning? Kan lönas att försöka byta sort, för vissa ungar reagerar ju olika på olika ersättningar.

    SvaraRadera
  2. Som jag skrev en gång innan; prova byta ersättning! :-) Om du inte redan gjort det dvs... Hoppas att det bara är övergående i vilket fall. :-)

    SvaraRadera