söndag 28 februari 2010

Ok dag

Började skriva in på viktklubb redan idag, kommer la inte var petnoga med maten men man kan ju hålla lite koll även om det är på fredag allvaret börjar för mej(och sambon dessutom). Har ätit 1200 kcal idag men det kommer bli lite fler när smågodiset från igår slinker ner;) Brukar blir lite fler kcal men har inte så mkt aptit just nu så det blir bättre med tiden. När jag tränar försöker jag iaf hålla mej kring 1700 kcal då jag tränar bort omkring 300 för det mesta.
Förr var det så iaf men ju mindre man väger dessto mindre kalorier förbränner man ju men det är ok, visar vågen mindre blir man alltid lyckligare så! Får se vad jag förbränner nu när jag väl börjar träna igen men vill helst upp i minst 300 kalorier/dag.
Hehe vad jag svammlar, lite trött nu för tiden;)

Nåja nu ska jag käka lite godis och se på OS, nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar