onsdag 12 juni 2013

Extra boost!

Vågen visade 71.3 kg idag, -1 kg sedan igår och det gav mig verkligen en rejäl boost. Behövligt då jag inte är lika motiverad nu tyvärr men ska verkligen försöka sköta mig, så länge jag ligger runt 69-71 kg så är det ju bra. 
Jag har ju åtminstone en bra "morot" att inte gå upp eller ja, skita i allt. Skulle jag bara släppa på spärrarna och gå upp en del igen så blir det ju tack och hej till min bukplastik som jag verkligen längtar efter. Bara ca 3 mån tills jag ska dit igen och bli uppskriven på operationslistan, kan knappt bärga mig.

Påtal om operationer så kollade jag upp hur mycket allt jag vill ha gjort (i framtiden) skulle gå på, blev en riktigt saftig summa men jag ska spara ihop till det sen om några år när jag har stabil inkomst. Kommer spara lite nu också men inga stora summor precis men ja, någonstans måste man ju börja :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar