måndag 25 oktober 2010

Uppdatering

Han kanske sa nej? Haha nä det gjorde han inte, både jag och mannen sa ja i lördags och nu är jag Fru T♥

Tyvärr blev det inte riktigt som vi hoppades på, dagen alltså inte själva ceremonin, den var kort med fin. Jag var nämligen sjuk och hade hög feber plus att jag hade tunna kläder när vi var ute i det iskalla regnet vilket inte gjorde det bättre...
Mamma och pappa kom ju då som planerat, fick fin choklad och pengar av dom(lite för mycket tycker väl jag men säger tack så klart, jätteuppskattat!). Sen gjorde vi oss iordning och stack iväg, F åkte med mina föräldrar så vi sparade lite tid där.
Jag kände mig stressad(och frusen) när spårvagnen till stan aldrig verkade vilja komma men tillslut så.
Väl där så var allt bra, en jättetrevlig ceremoni som sagt, häftig lokal och trevlig vigselförättare.

Sen skulle mina föräldrar bjuda på middag, åkte in till gamlestaden till en restaurang där med mat från lite olika delar av Asien och så Sverige också. Fick jättegod mat även om jag inte orkade äta i princip då jag satt och frossade av febern. F skötte sig jättebra och även L, som också var/är sjuk och hade knappt ätit på hela dagen men fick i honom en burk gröt pure som han diggade.
Hade jättetrevligt och det var kul att prata med mina föräldrar och ha det mysigt men kände mig lite otrevlig som inte orkade konvensera så mycket då jag mådde skit.
Ringde idag och bad om ursäkt för det men mamma hade inte upplevt det så, vilket kändes bra iallafall.

Väl hemma(mina föräldrar åkte hem dom också) så skulle vi egentligen haft det mys med tända ljus och kex med ost på kvällen när barnen somnat men det blev inte av det heller då vi spenderade kvällen med att glo på tv bara då jag mådde skit och C började må dåligt(han är sjuk nu han också)...
Men vi tänkte ta det på lördag istället och fira en vecka som gifta istället♥

Bjuder på en bild, blev inte så många med min kamera men lär få från pappas när dom kommer ner till Fs 2 års dag sen.

Innan vi gifter oss♥

5 kommentarer:

  1. Grattis till de lyckliga tu!!

    Men va synd att du mådde dåligt =( Tur att det gick bra iaf och att ni kan fira lite på lördag.

    kram

    SvaraRadera
  2. Grattis fru T.

    Det var väl lite snopet att du skulle gå och bli sjuk, men tyvärr är det ju sådant som brukar komma när man minst av allt önskar det. Men nu är ni gifta och mycket lyckliga i alla fall. Visst? *ler*

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Skulle du inte ha en röd klänning?

    SvaraRadera
  4. Svar till Anonym: Tack! Haha jo men jag var lite kass och kom aldrig i den tyvärr;) Men till min fördelsedag hoppas jag:)

    SvaraRadera
  5. Lycka till! Kul att läsa om nån som också kämpar med vikten. jag väger 81-82 och vill ner till 65 som jag vägde innan 2 barn som för övrigt verkar vara ungefär lika gamla som dina..flickan 2 år dec -08 och pojken 8 mån maj -10. skriver dock inte om det i bloggen :)

    SvaraRadera