torsdag 13 december 2012

Skippat slappekläderna

Eftersom det var Lucia på dagis idag som sagt så var det dags för mig att skippa slappkläderna och klä mig lite finare, man ville ju se respektabel ut bland alla andra föräldrar, hehe!;) Testade en av mina nyare toppar (i strl 36/38 I might add?!) och den satt perfekt! Fattar inte hur jag fortfarande kan ha den storleken... nåja, tackar ju inte nej heller.
Så idag var man då fin och uppsminkad, något jag inte orkar bry mig om lika ofta längre, haha brukar oftast bara slänga på mig något som är någorlunda rent och på med mössan när jag ska till dagis (så inte min hemska frisyr syns). Eller ja, när jag väl går till jobbet så klär jag mig väl lite bättre men att sminka mig varje gång har jag gett upp, bryr mig helt enkelt inte plus att jag ser helt ok ut utan det ocskå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar