onsdag 20 juni 2012

Januaribebis

För ca två veckor sedan var jag ju på vc ang min antidepressiva medicin, hade ju, som jag trodde, biverkningar som inte ville ge med sig. Pratade med doktorn om det och hon sa att medicinen inte både få mig att må så och frågade om jag var gravid. Sa att nej det tror jag inte, mensen var ju sen men det har den ju vart förr och  jag har ju trots allt spiral. Men hon ville ta ett test och efter en evighets väntan fick jag komma in och jag var så bombsäker på att jag inte var det så när hon sa att testet var positivt blev jag helt paff...
Har tagit mig, och maken, ett tag att smälta detta men vi ska behålla iallafall.
Är i vecka 9 nu så i slutet av januari nästa år bör ärtan titta ut.

Så om ni undrar varför jag inte skriver om vikten som jag brukar så  vet ni nu varför;)
Kommer blogga vidare om hur graviditeten framskrider och det gamla vanliga, ingen fokus på viktminskning bara.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar