tisdag 19 mars 2013

Otränad... det är jag det.

Ska börja min träningsregim imorgon, maken ska strax upp på vinden och ta ner crosstrainen (ja, äntligen!!) så jag tog en förebild på min otränade kropp och väääldigt otränade arm. Tänker satsa ordentligt nu, vill ju ha en tonad kropp(så tonad den nu kan med all överflödshud), en sund kropp. Kommer satsa på en blandning mellan styrka och kondition, en bra kombo plus lite mer kalorier och därmed kolhydrater då jag inte orkar ordentligt med den nivån jag håller nu. Armmuskler och resterande here I come!;)

Ska dessutom börja med en utmaning som en tjej på Facebook la upp i en viktgrupp jag är med i (världens bästa grupp ska väl tilläggas:)).
Det är en squat utmaning som pågår i 30 dagar, det är den på fotot så den som vill kan ju hänga på så att säga.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar