lördag 30 juni 2012

Nudlar, min räddning!

Har lyckats hitta något som inte gör mig kräkillamående efter att jag ätit, nudlar! Så nu har jag käkat det till lunch några dagar, känns bra att ha något som man kan äta utan problem så att säga:) Hade iofs gärna bara ätit det då jag älskar nudlar men det är kanske lite väl näringsfattigt;)

Bara ett par dagar kvar tills jag går in i v 11, tiden tickar sakta på. Har dessutom känt min livmoder och när jag väl är kissnödig känns den väldigt tydligt, känns på nåt viss betryggande, för mig iallafall som nojar över att nåt är fel. Inga garantier så klart bara för att jag känner den men det lugnar mig, lite grann åtminstone.
Bara 1,5 vecka till ul nu, hoppas innerligt att allt ser bra ut med lilla Ärtan.

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer: