lördag 27 november 2010

Nervös...

Tänkte slänga iväg ett inlägg hur det går angående eventuell graviditet. Tog ett test imorse(från billigatester) och det visade negativt, pustade ut för stunden men vet att när jag testade både med F och L så fick jag negativt på dom och positivt på Clear blue(fråga mig inte varför) så jag frågade C om det var ok om vi köpte CB eftersom jag oroar mig pga illamåendet. Visst, om jag oroar mig så tyckte han jag skulle ta ett.
Sagt och gjort, vi gick till apotektet och köpte ett 2 pack. Tog när vi kom och det blev svaaagt positivt men jag hoppas innerligt att det bara var färgrester eller nåt.
Ska ta det andra imorgon eller måndag och om det visar positivt vet jag inte vad jag gör... så just nu är jag nervös men försöker att inte tänka på det för mycket.
Blir en jobbig väntan nu... Är verkligen inte rätt tid för ett barn till och dessutom har vi ju sagt att det inte ska bli fler, gissa varför jag har spiral liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar