måndag 16 april 2012

Veckans träning

Här är mitt träningsschema för veckan, som ni vet har jag tagit ett program som är till för att klara milen men kör den så att jag klarar 5 km istället. Så när det står att jag ska köra 5 km då så hade jag tänkt springa som jag gjorde i söndags, alltså 4 km och sen öka på den siffran lite varje gång tills jag kommer upp (utan jätteproblem då) på 5:an. Bör väl inte ta allt för långt tid, känner ju att jag gör framsteg hela tiden så☺
Nåja men iallafall, här är mitt schema för veckan (kryssat för det jag klarat av redan)-->

Tänkte ev köra om programmet sen för att just klara milen när jag väl känner att 5 km mer blivit en vana men jag får se. För det verkar ju som om det är utformat för såna som åtminstone klarar just 5 km så det är ju ett passande program isåfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar