måndag 6 september 2010

Som vanligt igen

Då var C tillbaka på jobbet nu då och jag har hand om ungarna själv på dagarna igen. Är förvånad över hur lätt rutinerna sätter in igen.
Just nu tittar F på Kipper, nån dvd om en hund vi köpt som hon älskar och L han sover gott i sin säng. Själv har jag precis lagt in allt vi haft i frys och kyl in i vår nya frys och kyl, himla kul... eller inte då! Kallt var det iallafall, speciellt när isen från den gamla trillade ner på mina stackars nu förfrusna fötter. Men nu är det ju ordnat åtminnstone så behöver man inte tänka på det.

Idag blir det städning så fort C kommer hem och vi käkat, är jävligt sandigt här inne. Blir väl gärna så när man har en 2 åring som älskar att leka i sandlådar antar jag.
Sen ska jag träna ikväll, 3 dagars uppehåll är inte ok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar