torsdag 3 november 2011

Vägdag imorgon

Idag är jag verkligen satans godissugen, antagligen bara för att jag tänker på att jag kommer äta imorgon, haha. Nåja, står emot och tänker på vågen imorgon, vill ha ett minus på minst 4 hg för då når jag en milstolpe i viktminsknings sammanhang, så det gäller att fokusera nu och inte falla för frestelsen.

Har inte haft mitt skärp på ett tag nu (2 veckor kanske) och nu kunde jag knäppa ett hål mindre (lite tight då dock men ändå), kul att det händer saker hela tiden. Nu är ju mitt nästa klädmål att kunna knäppa mina strl 42 jeans, funderar på testa dom igen imorgon, lär la inte gå men man kan ju alltid testa☺

2 kommentarer:

  1. Det där fixar du!! Håller tumme för att vågen är snäll imorgon ☺ Vad är det för milstolpe du når?

    Heja dig!!!
    Peppkram
    //Ellie (VK)

    SvaraRadera
  2. OJJJ!!!! Grattis!!! Klart du fixar 4 hg?? :) Älskar att träna...haft en liten motivationsdipp men snart igång igen :) mår så bra av träningen, terapi för själen nu i allt jobbsökande! :)

    Kram

    SvaraRadera