söndag 15 april 2012

Jävligt trött på min kropp!

Senaste dagarna har jag haft extra mycket problem med min mage, framförallt med naveln. Den gör ont, är röd, kliar och är(ursäkta detaljerna) varig typ.
Gjort rent, smörjt men inget hjälper:/ Kliar under magen gör det också så jag blir tokig!

Verkar som om det börjat i samband med att jag satte igång med träningen igen, för det blev så senaste jag sprang regelbundet också men värre denna gång....

Hade jag haft pengar nu hade jag lätt lagt mig under kniven och skärt bort den förbannade magen! Den skapar bara problem, psykiskt och fysiskt. Så jävla trött på min kropp och önskar jag aldrig vart så jävla, helvetes fet innan för då hade jag sluppit detta...

Visst är det bättre att väga kring 80 istället för 145 kg men allt skinn och häng jag har gör mig otroligt ledsen och jag tycker inte jag förtjänar denna kroppen jag har.
Ser på andra som väger runt samma och blir seriöst avundsjuk på hur dom ser ut och önskar jag såg ut så även om dom nu inte är nöjda med sina kroppar så hade jag gladeligen haft en sån idag...

Ni får ursäkta gnället men är bara så ledsen och frustrerad över min kropp:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar