lördag 21 april 2012

Jag klarade det!!!

Det går om man vill som man brukar säga och för min del stämde det idag. Jag klarade av att springa mina 5 km (5,02 km) jag satte som mål och även om det må vart otroligt segt idag så gick det ändå ganska lätt. Tog 35:41 min och tempo på 7:06 min/km, helt ok tid ändå!☺
Himla stolt och glad just, helt uppe i varv! Haha att man kan bli så glad för en sån sak, ska jag leva på hela dagen nu.

Satte ett nytt mål på Runkeeper också, att klara av att springa 7 km till den 31:a Maj.

Hela veckans träning klar också för imorgon är det vila, blev totalt 1 tim och 38 min, 14,04 km sprungna och 1259 kcal förbrända. Måste jag ju ändå säga att jag är nöjd med och nästa vecka lär ju inte bli sämre.

Veckans schema, avklarat!

Nästa veckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar