fredag 13 april 2012

Ahhh, föll för frestelsen

NUEfter stress och oro gällande F så föll jag för frestelsen och åt godis men det var bara några bitar så jag tänker inte gräva ner mig utan går vidare helt enkelt.

F mår bättre för tillfället iallafall, åt lite köttbullar och drack saft som hon även behöll, så det går framåt:) Hoppas hon är frisk till måndag, hon saknar ju sina vänner på dagis.

L har fortfarnade inte fått vattkoppor, gått lite över två veckor sen F fick det. Så det går sent på den fronten men det kommer väl det också antar jag.

Imorgon är det dags, ska verkligen satsa på 4 km, gäller att pressa sig lite annars lär jag aldrig bli bättre. Så kämpa!

Haha ja ni ser att jag summerar allt i ett inlägg men orkar inte skriva mer ikväll så;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar