måndag 7 november 2011

Liiite bättre

Illamåendet har vart bättre idag dock mest för att jag inte ätit så mycket, vågar inte riktigt med risk för att må som i helgen. Men jag äter lite och känner efter och gör det ett par dagar till.

Roat mig med att flytta om i vardagsrummet idag, blev riktigt nöjd även om jag inte är klar på långa vägar än. Maken ska hjälpa till med en del också, blir lite enklare så.
Enda nackdelen var att jag inte tänkte på att sladden till iptv:n (vi har tv via bredband) inte var i närheten så lång som behövdes så det vart bara att köpa en ny som kommer på posten imorgon. Så vi får klara oss med vanliga tv:n så länge men jag undrar fan hur vi stod ut?! Finns ju inget att titta på... Nåja, bara till imorgon, bara till imorgon...

Blev bara ett litet snabb inlägg idag, blir mer imorgon och bilder då också. Helt slut idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar