söndag 6 november 2011

Urk, mår illa...

Är inte helt ok från fredagens sjukdom, mår illa när jag äter mer av vissa och mindre av andra saker, surt värre då jag undviker att äta vilket gör mig hungrig och mer matt... Men när jag väl äter, som nyss, så mår jag skit. Gnäll, gnäll men jag hatar att må illa! Får föröka äta lite ofta istället helt enkelt kanske hjälper?
Flashback från när jag var gravid med F dessutom, mådde ju illa från v 4 tills hon föddes och det kändes precis såhär, hua! Tur det här är övergående!

Imorse var vi på vc med maken på drop in, kollade upp hans jobbiga hosta. Dom kunde dock inte säga vad det var utan massa prover så det blir att vänta lite till.
Inte lätt att roa en galen L på en relativt tråkig vc heller, han ville bara rymma heeela tiden och det vart ju en lång trappa precis utanför dörren så man fick ju verkligen ha superkoll då han försvinner lika snabbt som en vessla!;) Men en stund satt han och lekte, tillsammans med sin syster t.o.m, sicka grejer, hehe.

Bjuder på ett par bilder från dagen, från kassa iphonen skall väl påpekas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar