fredag 11 november 2011

Fixat och donat

Ännu en dag i fixandets tecken, flyttade datorn och visst fan var det mycket sladdar och trassel men det gick ändå ganska lätt att fixa.
Så nu är jag helt klar med möbleringen och är riktigt nöjd faktiskt!:) Maken tyckte också det blev bra och att jag gjorde ett bra jobb. Kul att det uppskattades och nu är det bara småplock och städning kvar sen är allt klart.

Blev en kväll med pyssel också, F fick lägga en pärlplatta och tyckte det var superkul så det blir att köpa fler.

1 kommentar:

  1. Mina barn gillar också dem! Finns något som heter Fanta Colours, det är som pärlplattor fast små "svampar" som man sätter i en hålplatta. Det kan sitta med dessa en hel dag haha :D Idag är det frestnings-dagen :/ Hemska dag med lördagsgodis och lördagsmys som man ska hålla dig borta... Jag har köpt två stora cola light som jag ska trösta mig med :) Blir en god middag med bakad potatis. Tog ett VK recept.

    SvaraRadera