torsdag 10 november 2011

Lurig 3 åring

När maken kom hem med F innan berättade han att hon tydligen vart lite busig på dagis. Hon gillar inte att ha sina vantar och idag hade då tydligen vart lite lurig. Hon hade sagt till dagispersonalen att vi glömt vantarna hemma men min man vet ju att dom var med så dom letade och hittade dom tillslut i hyllan under där vi ställer hennes skor. Alltså hade hon gömt dom där för att slippa ha dom på sig, haha är hon inte bara 3 år och kör med såna trix?!
Ja jag säger då det, vilken lurig liten unge vi har, hehe!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag var med i VK ett tag innan och följde din blogg där. Hur mycket väger du nu? Runt 80? Jag ligger på 82 och ska nu ner till 70 ca. Vi kan väl peppa varandra? :) Jag skriver mest om dykning i min blogg men från och me imorgon kör jag stenhårt, blir ett hälsa/träning inlägg/dag tänkte jag.. kram

    SvaraRadera
  2. Haha!
    Smartast på dagis förmodligen!

    SvaraRadera