söndag 13 november 2011

Fars dag

Fars dag idag och vi firade maken med lite bullar och kaffe, haha fast jag vet inte om man kan kalla det fira, hade nog ätit det ändå eftersom vi hade besök av en kompis. Men vi kan kalla det fira, hehe. Vi är verkligen kassa på just mors/fars dag, glömmer bort den och därav blir det inget firande, inget jag bryr mig om dock blir uppskattad varje dag ändå så☺
Ringde min kära far iallafall, ska skicka en lite blomma på tisdag i efterskott när vi får pengar för det förtjänar han♥

1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg!

    Hittade dig på vikt klubb och gick in på den via där hoppas att det är okej!

    Måste själv gå ner runt 50 kg men ingen aning om hur jag ska göra, har du några tips ?

    Och vad ska man äta för något ? Jobbigt att ta deras recept hela tiden och köpa nya matgrejer varje dag/vecka..

    Hur började du med motion ? och fick motivation till det ?

    Hoppas du vill svara :)

    SvaraRadera