måndag 14 november 2011

Dagen har gått bra

Då har man ätit sin sista tugga för dagen och det blev en bra dag, relativt bra mat och ungefär 1250 kcal. Ingen träning idag men imorgon ska jag springa 3 km igen, ska bli intressant att se om man lyckas slå sin tid.

Ingen bok än så pluggandet får vänta tills imorgon då den bör komma, inte för att jag tror det kommer gå så mycket bättre men jag ger mig inte än. Försöker plugga så gott det går och sen i januari börjar jag vanlig skola (alltså inte distans), förutsatt att L får dagisplats så klart och då kan man äntligen plugga som man vill, ska verkligen bli skönt!

Annars planerar jag lite inför lördagens lilla kalas för F, bakning blir det på onsdag och då ska jag baka daimkladdkakor och kexkakor (tror jag dom hette). Gillar att baka men känner aldrig att jag har tid men nu har man ju en anledning så då tar man ju sig tid☺ Gäller bara att inte äta för mycket av dom sen när dom väl är klara, svårt då man ju är ett kakmonster men... vikten är viktigare än kakor för min del, då jag hellre blir normalviktig än att trycka i mig massa kakor. Nä, det får bli liiite av varje, det räcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar