söndag 13 november 2011

*Delete* knapp någon?

Någon som har en delete knapp att låna ut så jag kan radera denna veckan som vart skit rent utsagt? Inte så katastrofalt som när man "fuskade" förr men ändå dååålig! Skippade vågen denna veckan men lär ju få se ett trist plus på fredag men ska kämpa som fan för att få det mindre deprimerande kommande vecka. Är ju igång med motionen som sagt och är så nöjd och glad över att jag klarar att jogga 3 km utan att stanna, hade jag inga tankar om när jag satte igång igår. Ska köra 3 km nu ett tag tre pass i veckan och försöka förbättra tiden lite smått varje gång (vet ju att det inte lär bli varje gång men försöka duger) och sen ett pass då jag kör mitt lugnare tempo och springer så länge jag orkar bara, ingen press, bara springer. Läste att såna pass också är bra, alltid skönt att inte känna press varje gång utan att man har en gång när man bara springer och skiter i tider och kilometer.
Ska ge mig ut snart också och inte bara använda löpbandet, har ju en täckjacka jag inte använt än så det är väl dags snart, hehe. Får la bli nån helg snart, inte denna dock men kanske nästa.

Oroar mig inte över veckan som vart även om den vart kass, vet att jag kan bättre och kommer vara sååå mycket bättre nu då maken och jag tävlar (inte mot varandra utan mot oss själva med varandra... haha ja, ni fattar... hoppas jag;)) för att nå en specifik vikt, jag ska nå 81 kg till jul (veckan innan) och maken 95 kg. Hyfsat höga mål men kör båda två blir det ju så mycket enklare då ju jag tillexempel vill visa maken att jag klarar det och med bra kost och motion (mycket löpning) så ska jag fan i mig klara det och bli smalare till jul!
Ska sätta mig och göra upp en liten plan sen, den kommer inte innehålla några förbud dock, det funkar aldrig bra för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar