tisdag 8 november 2011

...

Nä, blev inget plugg, noll motivation men jag satt och samlade tankarna istället och känner mig redo och mer motiverad för morgondagen istället. Så det känns bra.

Kollat lite på potentiella julklappar till familjen också, vill köpa något roligare än jag annars brukar hitta på och hittade en bra sida, bluebox. Så imorgon kväll ska jag leta upp lite tips där och sen se om något kanske ev skulle passa mamma/pappa/make osv.

Älskar att köpa presenter till folk, både vuxna och barn och därför är ju julen så perfekt när det blir till båda. Är roligare att ge än få faktiskt, speciellt när man lyckats köpa något som verkligen uppskattas. Hoppas träffa rätt när jag köper klappar i år, brukar uppskattas iallafall, haha eller ja dom som får ler ju och ser glada ut åtminstone.

1 kommentar:

  1. Av en händelse så samlade jag ihop 19 julklappstips under gårdagen. Kanske något som passar där :)

    http://biggest-loser.se/julklappstips-2011/

    SvaraRadera