lördag 12 november 2011

Att göra saker en liten stund

L gillar verkligen inte konceptet med att göra en sak en liten stund för tycker han det är roligt vill han hålla på i evigheters evigheter. Som när jag hade sprungit så fick han och F gå en stund efteråt på bandet då dom tycker det är kul men när det var dags att stänga av det så blev ju så klart L helt skogstokig och stod sedan vid det uppfällda bandet och grinade i en kvart... suck. Samma sak hände igen nu precis när han lekt i vasken i badrummet en stund, ville ju liksom inte sitta där inne och glo hur länge som helst och kan ju gärna inte lämna honom själv heller så efter 20 min stängde jag av vattnet och tog honom därifrån. Utbrott på hög nivå igen men denna gång lyckades det avvärjas med lite kvällsmat iallafall, hehe.
Ja, så att göra något en lite stund funkar inte med L, han bestämmer när det är över om man inte vill ha en skogstokig unge som ger en tinitus typ. Så länge han inte behöver passas med det han gör så får han hålla på i all evighet för min del men som sagt, vatten och löpband är väl inte riktigt sånt jag kan låta han leka själv med precis☺
Men passade på att fixa lite frilla på sötnosen när han ändå var i badrummet, blev så stilig så, hihi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar