måndag 31 oktober 2011

November mål

Tänkte att det kanske är dags att sätta upp lite mål för november, tränings och vikt. Viktmålet är lätt, vill gå ner 3 kg till onsdagen den sista november (helst fredagen innan så klart). När det gäller träning är det lite svårare då jag inte är hel motiverad för just träning men såhär får det bli iallafall.
  • Springa på löpbandet minst 5 gånger
  • Gå 1 timmes promenad minst 3 gånger i veckan
  • Försöka börja med en ny träningsform
Det är inte allt för höga mål så jag borde klara det, måste verkligen komma igång med träningen om inte annat, har vart alldeles för lat ett bra tag nu och jag vill ju springa ett eller två lopp nästa år.
Grejen var ju att jag ville få bukt med mat och godiset och det har jag ju nu... så inga ursäkter precis, typiskt nog, hehe!
Så jag får se, kanske tar första av minst 5 pass på löpbandet ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar