måndag 31 oktober 2011

Läskiga spagetti!

Eller glada om man får tro F, skulle gjort läskiga och blåa men dom hade bara gul och röd karamellfärg i affären så då fick det bli rött. Så när jag sa till F att jag skulle laga röda, läskiga spagetti skrattade hon bara och sa att dom inte alls var läskiga utan glad, haha ja se ungar.





Annars har jag inte fått mycket gjort idag då båda barnen är hemma, Fs dagis är nämligen stängt idag och imorgon men ska plugga ikväll så inga problem så men hade behövt göra tusen andra saker som jag inte lär hinna med nu... Nåja, får ta lite idag och lite imorgon.
Imorgon ska vi dessutom in till stan och möta upp en tjej som jag köpt kläder av till L på tradera, han har ju i princip växt ur allt han också, så 18 nya plagg till honom=en liten ny garderob.

F lär la bli modell eller nåt när hon blir större, haha det enda man hör nu för tiden är "Ta kort på mig mamma, ta kort på mig!!" och ibland drar man ju fram kameran och knäpper ett par så tösabiten blir glad☺




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar