måndag 24 oktober 2011

Mysig bröllopsdag

Hade en riktigt mysig och lugn första bröllopsdag igår, sötungarna skötte sig hela dagen förutom lite smågnabb men så blir det ju alltid när man har småbarn.
Åt god mat (kinamat), kex med goda mjukostar och sedan lite godis också, åt dock inte alls så mycket som jag trodde jag skulle. Hade ju ändå planerat att frossa lite men mådde smått illa efter en liten stund så det blev aldrig något frossande, säkerligen för mycket kalorier men inte "frossar kalorier" om ni förstår vad jag menar. Lika bra det då jag gärna ser ett fint minus på vågen till nästa helg!☺

Bjuder på lite bilder som jag tog☺

Glad liten tösabit♥

Gottar sig med saltapinnar

"Där är mamma!"

Mumsig kinamat (min och barnens)

Makens val

Pärondricka regerar!

Det blev trots allt en hel del över

Efter lite truggande så åt han en friteradräka

Försökte iaf vara lite fin, dagen till ära☺ Är för övrigt klänningen jag inte kom i för 1 månad sedan☺

Spännande att titta på syrran när hon leker med pappas mobil

Koncentrerad☺

Nicke nyfiken☺

Mys

Gott!

Mös till det ordentligt efter att sötungarna somnat

Min favorit dryck, all time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar