måndag 24 oktober 2011

Inte nervös... av någon konstig anledning

Hade slutprov i Praktisktmarknadsföring A, kände mig faktiskt av någon konstig anledning inte ett dugg nervös, inte ens när jag satte mig ner och kollade in frågorna. Dels för att jag kände att jag kan det ok och dels för att jag faktiskt tyckte det var kul (det mesta iaf;)).
Själva provet då? Jo det gick nog bra, godkändt bör det bli men det återstår att se imorgon när min lärare har rättat det☺

När jag åkte dit förresten (gjorde prover i Kungälv) så åker man ju lite genom Hisingen och jag satt där fundersam både på dit och hemresan och undrade var fan bron som ledde till fastlandet var någonstanns?! För sist jag kollade så låg då inte Kungälv på Hisingen men märkte då aldrig av eller såg någon bro... Ringde och hörde med maken hur det stod till och funderade samtidigt på om jag helt enkelt är så kass på geografi (vilket jag iofs är, hehe!) att jag inte visste att Kungälv låg på en ö. Men maken sa att man åker över en bro och jag tror honom även om jag total missade den båda gångerna, hehe!☺

Sen tänkte jag på en rolig grej när bussen skulle stanna vid Göteborgskexfabriken, då hörde man hur datarösten ropade ut "Nästa, Chexfabriken", jag uttalar också kex chex men trodde faktiskt inte att utroparrösten på bussen skulle göra det, lite kul ändå, tyckte jag åtminnstone men med min humor så är det mesta roligt, hehe!☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar