söndag 9 oktober 2011

Då var veckan slut!

Har haft en riktigt bra vecka, gått morgonpromenad nästan varje dag, ätit ok och bara över mina kcal en dag och det var i fredags. Annars har jag hamnat på omkring 12-1400 kcal efter motion, bra siffror alltså.

När det gäller godis åt jag igår och i fredags, precis som jag tänkte eller ja, som jag tillåter kanske är mer rätt ord. Endast dom två dagarna är tillåtna och bara en av dagarna får jag äta över mina kcal, så det skötte jag ju bra:)

Pluggar på och blev iaf klar med det som behövdes göras på datorn till projektet. Så bara skyltarna som ska göras och ett par skisser. Projektet är att man ska marknadsföra en butik, därav skyltarna som ska skrivas för hand. Imorgon börjar jag dessutom på Marknadsföring B, så ännu mer att göra... Men det ska nog gå bra!:)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar