söndag 16 oktober 2011

Plusset nästan borta

Förra veckan fick jag ett plus på 1,6 kg... surt värre men i fredags hade jag iallafall gått ner 1 kg så bara 6 hg kvar av det jag gått upp och det tar jag till nästa helg!☺
Kämpar på, kanske inte världens bästa helg men jag känner inte att jag tappat varken sug eller kontrollen så plus för det. Gick dessutom en promenad idag på över 2 tim, brände 1138 kalorier!☺ Blev ju lite extra då hemvägen egentligen bara en enda stor seeeg backe... Var verkligen helt slut när jag kom hem men va skönt det känns att ha rört på sig ordentligt också!
Räknade dessutom ut hur många kalorier jag förbränt denna veckan och hamnade på 4123 st, inte fy skam!

Har inte mätt mig på länge heller men min höst/vinterjacka i strl 42 satt lite väl tajt när jag tog fram den för ett par veckor sedan är nu mycket lättare att knäppa så centimetrarna försvinner dom också, hurra!

När det gäller skolan så går det ok, är nästan i fatt nu då jag vart lite omotiverad till att plugga nu några dagar men som sagt nu så är jag på G igen☺ Lämnade inte första inlämningsuppgiften för B-kursen igår, få se vad man får för betyg, godkänt hoppas jag iallafall så klart.
Nu ikväll ska jag sitta och klura på tema och vad jag ska skriva på några skyltar för en tema-uppgift i A kursen och när jag är klar med den kan jag ringa för slutprov och äntligen avsluta kursen, känns bra att det närmar sig och att jag snart är klar så jag kan koncentrera mig helt på B kursen.

1 kommentar:

  1. Heeeej!
    Oj va duktig du är med vikten och plugget! Jag är riktigt imponerad.

    Jo det var kul igår men nu får det nog dröja ett tag till nästa fest, hehe

    SvaraRadera