fredag 19 augusti 2011

Vikten går neråt!

Efter att ha varit mycket pessimistisk igår ang resultatet på vågen idag så gick jag ju inte upp på den med ett smile på fejjan precis. Men jag fick faktiskt ett minus trots allt, -7 hg för att vara exakt och sedan nystarten blir det -3,8 kg på 3 veckor och det är ju inte fy skam!

När det gäller träning så har jag kört crossen på gånger denna veckan, skulle tränat idag men kommer antagligen skjuta upp det till imorgon men jag får se, kanske får ny energi till kvällen! Blir träning två gånger till denna veckan hursom, vill öka mina pass för att få bort det där förbaskade fettet!
Har ju börjat använda mitt träningsband (gummiband) varje dag och redan efter typ en vecka så har överarmarna minskat 0,5 cm, inte mycket kanske men ändå... niiiice!

Var hos ortopeden med dottern också, gick bra men det visade sig att hon behöver stöd för fötterna (har plattfot plus något annat som jag inte minns vad det hette). Så dom skrev remiss till ortopedtekniska (tror jag det hette) så nu får vi vänta på svar från dom. Ska få inlägg till hennes skor, får dock köpa nya som har högre skaft för att motverka det plus att hon ska börja ha sandaler inne hela tiden också, allt för att försöka förbättra det.
Så det känns la sådär men det är skönt att dom tar det på allvar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar