tisdag 16 augusti 2011

Livet rullar på

Det händer inte så jättemycket nu, därav snål uppdatering plus att man har fullt upp hela dagarna.
Tränar och står i, 30 min på min crosstrainer som jag äntligen grävde fram i klädkammaren. Så det känns kul att ha tillgång till den igen! Min grundkondis har ju förbättrats markant sen jag började jogga i våras även om jag haft uppehåll ett par månader nu. För ett år sedan, när jag senast använde crossen, så orkade jag knappt 15 min och då pausade jag lite då och då. Nu orkade jag 30 min utan paus, visserligen i lugnt tempo men ändå, heja mig! Underbart att känna att kroppen orkar mer nu än för ett år sedan, detta tack vare den underbara löpningen!

Vikten går sakta neråt, vägdag på fredagar nu så vi får se vad vågen säger då.

Annars som vanligt, söker jobb och har nu fixat så jag kan söka utbildningen jag ville gå, himla glad för det måste jag säga. Hoppas jag kommer in bara.
Livet rullar på som sagt, ungarna växer och utvecklas, underbart att se<3
På fredag ska F till ortopeden och kolla sina fötter då hon gick skumt med dom för typ ett år sedan. Återbesök för att se hur det utvecklas sej bara. Det kommer garanterat gå bra.
Och jag väntar på tid ang mitt illamående, vart bättre idag dock så har jag tur kanske det går över av sig självt.

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar