fredag 12 augusti 2011

Igång igen!

Har lite smått kommit igång med joggningen igen, kört både idag och i onsdags. Idag blev det sammanlagt 20 min joggning och 10 min gång och i onsdags 16 min joggning och 14 min gång, så sammanlagt en halvtimme då. Känns kul att vara igång igen och skönt, även om det är jobbigt då ju kondisen dimpat ner till jordens mittpunkt typ, hehe! Men det är ju bara att kämpa på, det blir ju bättre. Har som litet mål att iallafall få ihop 5 km, antingen på bara joggning(helst) eller joggning blandat med gång tills den 3:e september, alltså när Tjejmilen körs.
Surt att jag inte är med då jag verkligen trodde det skulle gå annorlunda men har haft en jobbig sommar psykiskt och inte orkat tänka på träningen... Men nästa år så! Plus att jag ju är igång nu lite smått och må, ons och fre är löpbandsdagar nu, så det så!

Annars händer väl inte så jättemycket, det tråkiga illamåendet håller i sig, mindre jobbigt vissa dagar, åt helvete andra... Men ska kolla upp det.
Har hittat en utbildning jag vill gå så det blir till att söka till den så snart det går, en yrkesinriktad (Butikssäljare).

Vikten har stått still nu några dagar, lite surt då jag inte kommer nå mitt högt satta mål på minst 1 kg till  måndag men så är det ibland. Får helt enkelt träna mer och äta ännu bättre (vart lite slarvig) så kommer vågen bli min vän igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar