måndag 29 november 2010

Jag? Skjuter upp saker? Nääää!

Ingen bakning idag heller och inga julkort tagna. Är ju tyvärr en sådan som skjuter upp saker som ändå kan skjutas upp till senare men tänker få båda sakerna gjorda i veckan. F mår ju ändå inte så bra, börjar få feber också så bakning var inte så lockande men imorgon ska jag ringa BVC som sagt och hoppas få tid eller råd så hostan försvinner. Den har ju hållt i sig ett tag nu.

Men det har vart en lugn dag annars trots sjukt barn, mest massa mys i soffan och tv tittande. Blir väl gärna så när nån är sjuk.
Själv är jag på ett strålande humör!... eller inte, jävla humörssvängningar från helvetet typ... tröttsamt! Men det är väl Pms eller vad det nu heter när jag väl har mensen, hehe menshumör kanske?

Tagit massa bilder idag och ordnade ett litet collage som jag bjuder på, snäll som jag är, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar