måndag 29 november 2010

Vad ska man önska sig?

Som vanligt vid den här tiden får jag frågan vad jag önskar mig i julklapp och mitt svar är samma som dom senaste kanske typ 8 åren, att jag vet inte.
Var enklare när man var yngre(liten), då önskade man sig barbies, lego, my little pony, mjukisdjur, ja och annat krims krams och sen när man var lite äldre spel till kanske playstation, pengar till kläder(inget jag vill ha nu för tiden) och ännu en gång, annat krims krams.
Kommer verkligen inte på något, eller jo, ska önska mig ett par pocket böcker som en kompis(Anneli) tipsat om att jag ska läsa. Twilight sagan, då jag inte ens sett filmerna än trots att jag har alla nedladdade. Men hon rekommenderade mig att läsa böckerna först så jag följer det rådet. Om inte så har jag ju ett par klappar att tipsa mammsen och pappsen om.
Annars vet jag verkligen inte... sånt vi behöver säger mamma men det vi verkligen behöver kostar för mycket, typ bänkdiskmaskin och toppmatad tvättmaskin. Hehe lite väl över min familjs budget tyvärr.

Men jag kommer nog på något om inte annat tar jag gärna emot tips, vad önskar ni er av tomten?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar