lördag 9 oktober 2010

Vart en seg dag

Inte orkat skriva förens nu, en dålig natt även denna gång då L inte ville somna och när han väl somna så sov han bara ett par timmar. Fattar inte alls varför han sover så dåligt men frustrerande är det... Men ikväll ska vi testa och se om vällingen kanske kan ändra på det, försöka duger som det heter.

Annars har det väl vart en halvdeppig dag för min del, ställde mig på vågen och den visade ju inte riktigt som jag trodde... men bara att ta nya tag. Så jävla fan bara när jag ville ner till bröllopet, inte upp... Men får ju skylla mig själv som jag äter, ska köra viktklubb nu ordentligt och skriva allt jag äter. Tänker iallafall gå ner några kilo till bröllopet, tänker inte väga som jag gjorde imorse, den saken är säker!
Hatar verkligen när jag lyckas falla tillbaka i gamla mönster, hatar hatar hatar! Men nu är det slut med det, ska hålla mig ifrån godis ett tag, har kommit in i en period då jag äter varjedag nu och inte ens för att jag egentligen tycker det är så gott. Nä, äter mest för vanans skull, sjukt men sant. Blir förbud, även om jag inte riktigt tror på det då jag oftast vill ha det ännu mer då, i minst 1 månad iallafall.
Nä, nu ska jag väl inte deppa ihop helt, jag vet ju hur man gör för att gå ner i vikt, bara att sätta igång! Har ju fått ner motionscykeln nu också och ska cykla minst 2 timmar sen ikväll, härligt!

Bara 2 veckor kvar till bröllopet nu också, tiden bara rusar iväg!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar