lördag 9 oktober 2010

Kommit igång lite smått

Då har man precis vart duktig och motionscyklat 2 tim(123 min) och på den tiden kom jag 5,1 mil, ganska ok trots allt. Cyklade i lugn takt då jag inte motionerat på ett tag, kändes gött i rumpa och ben efteråt när jag klev av, hehe alldeles avdomnad.
Såhär blev siffrorna för dagen:

Dina kalorier idag


Mat: 2344 kcal

Motion: -846 kcal

Summa: 1498 kcal

Blev väl ingen riktigt bra dag kalorivis om man nu inte ser till att jag faktiskt tränade bort nästa 1000 kalorier. Blev godis och lite väl mycket men ska verkligen försöka komma till rätta med problemet och inte äta så mycket. Har ju som sagt som mål att gå ner 10 kg till januari(15:e för att vara exakt) och för att nå det målet måste jag kämpa. Har en lite morot, en tatuering. Ska nämligen göra en cover-up på en gammal så det får bli min lilla extra motivation, alltid bra att ha.

Imorgon ska jag sätta upp lite små mål för dagen som jag ska klara, känns som om det skulle kunna vara en kul ide, så har man något att "kämpa" för hela dagen så att säga.
Men relativt nöjd med denna dag om man bortser från det stora kalori övertrampet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar