onsdag 20 oktober 2010

Nästan så man är lite avis

Har nu 6 vänner som är gravida, en del relativt tidigt och andra har kommit till mer eller mindre hälften nu. Ska ju inte ha fler barn men kan inte hjälpa och bli lite avis när jag ser alla gravidmagar och prat om små bebisar. Hehe har ju iofs min lille snart 8 mån kille så jag har ju en bebis men jag tror ni fattar vad jag menar.
C vill verkligen inte ha fler barn och det respekterar jag även om jag inte haft mot ett till i framtiden men nu är det som det är och jag har ju trots allt två underbara sötnosar♥

Sen när dom är skrikiga monster som tillexempel vaknar på nätterna eller tycker det är morgon kl 5.30 ja då vill jag verkligen inte ha fler!
Nä, inga fler men avis kan man ju få bli ändå eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar