torsdag 21 oktober 2010

Kunde väl gått bättre

Hyfsat bra dag, åt lite väl många mariekex så det kunde ju gått bättre.
Men tränade en timme precis som jag tänkte, kändes bra när jag väl var igång men innan jag började hade jag god lust att skita i det. Är inte alltid på topp tyvärr men fick ett meddelande på Facebook som gjorde mig jätteglad! Att jag var en inspiration då jag gått ner så mycket bland annat. Alltid härligt att få sådana kommentarer när man dessutom känner sig lite nere!

Idag ska jag köpa lite grejer till lördag som vi ska mysa med the tv:n på kvällen, kex och ost bland annat.
Bara 2 dagar kvar nu, liite nervös kanske, hehe!

Rapporterar mina kalorier och så sen då jag skriver från mobilen. Glömde ju att jag skulle blogga innan läggdags men men tur man har mobilen bloggberoende som man är, hehe!
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar