onsdag 20 oktober 2010

Bara att fortsätta som vanligt

Hade en dålig dag igår men det är bara att fortsätta som vanligt, tänker inte överanalysera det dåliga ätandet., orkar inte.

Ikväll blir det minst 60 min m.cykling, ska bli skönt då jag skippade igår. Men är piggare idag, fick vila nästan 3 timmar, vilket var lite väl länge men skönt var det. Hehe ibland är dom snälla dom små monsterna!
Mätte midjan igår, 87 jävla cm... suckar! Ska försöka få ner det till 80 cm till jul tänkte jag, tränar jag ska det nog gå, kämpa!

Inskolning går in på sin sista dag imorgon, har gått hur bra som helst hittills och hon trivs något enormt vilket känns jätteskönt. Är ett bra dagis också tycker jag, dom gör tydligen det mesta just dom 3 timmarna om dagen då 15 timmars barnen är där som att gå på utflykt, fira om någon fyller år osv. Verkligen bra tycker jag, att man inkluderar barnen, som F då som inte går mer än 3 tim/dag. Egen kock har dom där också och eftersom det är en gammal skola så har dom gymnastiksal vilket gör att det kan springa av sig även vid dåligt väder.
Ett riktigt bra dagis(eller förskola om man ska vara korrekt då,hehe)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar